Saturday, September 18, 2010

Raya oHH Raya..!

Selamat Hari Raya Aidilfitri kpd semua!! Ermm..thn ni aku smbut raya di kampung sblh mak di Batu Pahat. Sambutan meriah wlu 1st day raya hujan turun spnjang hari...mata rs nk tido jer, tp disbbkan rmai tetamu dtg trpaksa gagahkan mata ku ini..hihihi! Sblh mlm plak aku, adik2 aku, makcik n cousin aku g tgk wayang..disbbkan sblh siang dh g beraya umah sedara so mlm kitaorg enjoykan diri..syok gak time raya ni tgk wayang ni, x ramai org sgt.

 nilah family aku..mmg x prnah paki baju sedondon time raya. Ikut selera msg2.


time kasi duit raya..


 pasangan romantik!! atuk n nenek aku..sporting giler bila dsruh amik gmbr


 yg ni team kendarat Batu Putih..hehehehe


 ni dia moyang aku...


 g beraya umah tok sedara ramai2, seronok!


 yg baju biru ni mmg suka in-te-prem..


ni tgh wat gaya ape ni..?hehehehe

                                                       cucuk duit nak beli tiket wayang..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Links